loading...
ناز بیت | دانلود بیت
admin بازدید : 266 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (1)

http://uploadgozar.com/dl/i938271_Moien.jpg

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Moein – Havaye Khooneh

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Moein – Havaye Khooneh

 

—————————-

متن آهنگ

هوای خونه از دوریت داره هر لحظه می گیره

بیا برگرد با من باش همین الانشم دیــــــره

همین الانشم دیــــــره

کنار پنجره هر روز میشینم تا تو برگردی

ببین با طعم آغوشم منو عاشق ترم کردی

یه جوری عاشقت هستم که بی تو ساده میمیرم

هنوزم با خودم میگم، یه روز دستاتو میگیرم

♫♫♫

هنوزم از تب دستات لبالب غرق آتیشم

هنوزم باورم میشه که من با تو یکی میشم

یه حسی میگه اینجایی، چقد شیرینه احساسم

تو نزدیکی به دستامو

نوازش هاتو میشناسم

یه جوری عاشقت هستم که بی تو ساده میمیرم

هنوزم با خودم میگم، یه روز دستاتو میگیرم

هوای خونه از دوریت داره هر لحظه می گیره

بیا برگرد با من باش همین الانشم دیــــــره

همین الانشم دیره

دیره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 2,850
  • بازدید کلی : 57,017